Bäbisar gör som bäbisar vill!

Junior är lite platt i bakhuvudet.. Jag vet inte riktigt vad jag gjort "fel". Han ligger med mjuk kudde i sin säng, jag försöker lägga honom på sidan för att "jämna ut" det hela, men Junior vill inte ligga på sidan. Han rullar över på rygg omgående. Jag har försökt  palla upp bakom honom så han inte ska kunna vända tillbaka, men då ålar han sig ner till fotändan av sängen och ligger som HAN vill! Junior skiter fullständigt i vad jag och bvc-tanterna säger, han gör saker på sitt eget sätt..
Jag har fått rekommendation att vira en liten handuk och lägga vid nacken för att flytta belastningen, men vad hjälper det när han slingrar iväg när det inte är som han vill. Å i babysittern sitter han ju rätt upp... spelar ju ingen roll vad jag gör där heller.
Hoppas bara det växer till sig så småningom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0