Glad

Idag har jag en sån där glad dag igen! Varit upp till Ånge å fått mig en ny backspegel, de sabbade ju den när jag bytte rutan i förra veckan. Å så var jag och besiktade om bilen, så nu ärdet bara att åka!
Eftersom det är måndag var det även öppna förskolan som vi gjorde ett besök på, jag mumsade smörgåstårta och Junior lekte lite med de andra barnen. En liten promenad med Bea hanns även med medans vi var i Ånge..
Här hemma i Ljunga har jag varit iväg och fått hjälå med den externa hårddisken. Den lade ju av för några månader sen. Luktade rejält bränt av den, men funkade att montera in den i burken iaf, så alla foton å sånt är kvar, det var ju tur! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0