Hemma

Är inte klart hemma än. Plockade iordning precis när de tapetserat, sen har det stått still. Sen jag tog korten har en sängstomme införskaffats, men säng och databord saknas fortfarande. Jag skulle även vilja ha en hylla ovanför köksbordet, en ny matta vid soffan osv, osv.. Men får ta lite eftersom. På ett ungefär ser det väl ut såhär hemma hos mig nu, utifall det skulle vara nån av er som är lite nyfiken...
När bilderna togs har jag inte hunnit plocka undan allt, så det är bitvis rörigt, bitvis tomt. Inga tavlor, småprylar bara utvräkt, men det får ni ta








Kommentarer
Postat av: Elin

va fint du verkar ha de :-)

2009-04-26 @ 09:02:36
URL: http://ejlins.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag e´nyfiken :-) Alltid lika kul o se hemma hos...kort. Ser ju superfint ut! Mysigt med öppenspis, går den att elda i eller är det mest för syns skull?

kram

2009-04-26 @ 11:09:34
URL: http://preffen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0