Bilder

Lite foton från gårdagen

 Passaten står bakom knuten och fryser... Den är besiktad utan anmärkning, så den förtjänar verkligen inte att stå där och skämmas. Jag tycker det är jättretråkigt, för det är nåt med de där gröna passaterna jag bara älskar! Fast jag förstår ändå Peter som vill ha nåt mer startsäkert till och från jobbet..



Elanen står också översnöad och övergiven för tillfället. Dock har den varit ute på några kortare resor i vinter iaf! För tillfället väntar den på att få ett stag till skidan svetsat för att kunna ta sig ut på nya strapatser



Det dystra fågelbordet. Jag hade tänkt köpa färg och måla det i somras, men det blev så dyrt! Fanns bara jätteburkar av utomhusfärgen, så det skulle gå på nästan 300kr, och det känns det inte värt. Har dock hittat mig en skvätt faluröd, så nu måste jag bara fynda lite svart färg också, så ska det nog bli målat till sommaren!



Till och med utelampan ser frusen ut! Fast kanske inte så konstigt med tanke på hur kallt det varit ett tag nu...



En brasa blev det igår kväll också.... myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0