Fika, fika, fika

I morse åkte jag in på byn... gick en liten sväng med vagnen, köpte mig en skvallertidning och satte mig på café canel och fikade. Sen gick jag ner på TK´s och fick mig en kopp kaffe där, och därefter gick vi på Stor & liten. Var lite barn där idag, är ju fortfarande nytt med träffar på måndagar... Peter kom förbi en sväng också på sin lunch. Jättekul! Jag har tyckt han ska följa med nån gång, men det har han inte velat, vilket jag iofs kan förstå. Sitta där med en massa mammor är kanske inte så kul... Men var en glad överraskning att han kikade in och sa hej till Juniorn å mig! :D
Blev en kopp kaffe där med, sen när träffen var slut gick jag å Bea på cafét och fikade lite... Sen i brist på annat åkte vi till Bräcke och spanade in affärerna, vilket gick väldigt fort! Sen mer fika! Satte oss på centrumgrillen med kaffe och morotskaka *mums*
Ja, det var dagen det i kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0