Hästar

Idag har hjag lärt mig nåt nytt! Jag är som många vet en stor djurvän, men av nån anledning har jag lite svårt för hästar. Vet inte riktigt varför, för jag tycker de är rätt fina, men kanske är det så att jag har svårt att förstå att man är villig att offra så mycket för en häst, som hästälskare gärna gör. De kostar ju väldigt mycket pengar, kräver stora ytor, både stallpalts och hage. Sen äter de ju hur mycket som helst!! De har ju såpass stor kropp, så det är väl egentligen helt logiskt att de behöver mycket mat, men åh vad dyrt! Nåja, mina intressen är det väl inte alla som förstår sig på heller, och det är väl så det ska vara!
Ialla  fall så har jag idag hittat en ny hästsort, som jag tyckte såg tuff ut! Av nån anledning är de hästar som har fluffiga fötter de hästar jag gillar bäst, och det här är en sån. En Tinker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0