Skitdag

Fyy faen va tråkigt det har varit idag!! En av de mest osannolikt tråkiga dagarna i mannaminne. Måste ha varit nångång på 1430-talet det var såhär tråkigt senast!
Jag har eldat, plockat ur diskmaskinen, tvättat, bjudit på frukost på sängen, eldat mera (kallt idag!), bjudit på lunch på sängen, plockat ihop å diskat, kokat kaffe som jag drack ensam, kallt, i väntan på sävligt sällskap, tittat på när sällskapet drack sitt kaffe å knappade på datorn, varit på affären, lagat middag, ätit middag med sällskap som samtidigt knappade på datorn, plockat undan och gjort matlådor, fått förhoppningarna om att vi ÄNTLIGEN ska göra nåt tillsammans grusade, suttit i min ensamhet å saknat dig, eldat mera (ja, nu är tankarna kalla igen), fått rök i ögat, tittat på tvätthögen och insett att jag inte orkar bry mig, skrivit om min tristess å sen har ja fan inte hunnit mer. Men jag lovar det kommer hinnas med mer tråk idag!!
*suck*

Kommentarer
Postat av: jessicapessica

hahaha.. det där känns som min dag :D

2009-02-03 @ 10:46:51
URL: http://brusiperiferin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0