En dag i kaffets tecken

Idag har det varit plusgrader hela dan. Förutom blåsten har det varit superskönt att vara ute! Jag och Junior tog en promenad med vagnen... Gick in till metropolen Alby och hem till Bea där jag blev bjuden på kaffe. Medans vi satt där i soffan och hade det bra ringde Peter och var på väg hem från jobbet (jobbade sån där knepig delad tur idag), så när vi fikat klart knatade vi hemåt igen... Här hemma hade vi besök av Jonte, så kaffet stod redan klart på bordet när vi kom hem, så det blev en kopp till. Efter att vi gjort middag och fått i oss den var det dags för Peter att åka tillbaka på jobbet.
Då blev det bad för Junior och dusch för min del, sen åkte vi in på Ånge och gjorde ett besök hos farbror Mikael. Han har ju flyttat för bara ett litet tag sen, så det var kul att se hur han bodde. Jättefint var det! Fick såklart kaffe även där, så nu är det bara att hoppas Junior och jag kan sova inatt...
Jag drack ju inte kaffe alls när jag var gravid. Var världens kaffetunna innan, men tyckte det smakade apa då, och har varit rätt sparsam även nu under amningen, så som sagt får vi hoppas vi somnar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0