Lista

Var är din mobiltelefon? I köket... eller i sovrummet... tror jag...
Var är din äkta hälft? äkta å äkta... nåja, han är iaf ute och åker på byn med Junior
Ditt hår? enkel hästsvans
Din mamma? Ställer alltid upp
Din pappa? är död sen länge, men den bästa pappan så länge han fanns
Syskon? nej, enda barnet och bortskämd! ,-)
Det bästa du vet? Juniorn är det bästa som hänt. Någonsin!
Din dröm inatt? Minns faktiskt inte
Din dröm/ditt mål? Att göra skillnad till det bättre
Din hobby? hmm... vem har tid med hoibbys när man har barn?
Din skräck? Att nåt ska hända dem jag älskar
Var vill du vara om 6 år? Lycklig både hemma och på jobbet, trivas med tillvaron... var den sen är och hur den ser ut spelar mindre roll, bara jag mår bra
Var var du igår kväll? hemma och lagade mat
Vad du inte är? ensam
Var du växte upp? Torpshammar
Det sista du gjorde? stoppade in nåra till pinnnar i pannan. Nu ska här bli varmt och gott!
Dina kläder? svarta jeans och svart tröja
Din TV? alldeles vanlig klassisk normalstor i vardagsrummet. stor och platt i sovrummet
Ditt/dina husdjur? jag har inga, men peter & Junior har fiskar
Dator? en hp från -02, -03 nån gång...
Ditt humör? svängigt
Saknar någon? Ja, ofta..
Din bil? Lila avensis och en rosa bubbla
Något du inte har på dig? magtröjor
Favoritaffär? räknas tradera som affär? gillar ju att fynda där!
Din sommar? Vilken sommar?
Älskar någon? japp
Favoritfärg? röd
När skrattade du senast? idag när jag retade peter. skönt att skratta tillsammans!
När grät du senast? idag det med

Nu vill jag se era listor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0