Myspys

Idag var jag och Junior på Myspys. Det är kyrkan som ordnar träffar för föräldrar och barn, precis samma som stor & liten..  Det var trevligt, kul att träffa mammor här i byn med! Det serverades våfflor och kaffe, vilket var jättegott.
JAg har även börjat röja lite grann här hos mamma, i en massa gamla saker som ligger kvar sen jag bodde hemma, vilket är snart 13 år sen! Faktiskt kul att dona på, kommer många minnen! Fast är mest skrot... så skönt att få bort det.
Har även gjort en koll i garaget och lekstugan och plockat ihop några lådor med saker som är Peters, som jag ska ta med upp till honom. Måste även börja packa ihop saker där uppe. Känns jättekonstigt att det är som det är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0