Pengar

Fan för pengar, eller bristen på dem rättare sagt!
Jag ringde försäkringskassan i fredags (27e) eftersom jag inte fått pengarna som jag väntat på. Hon jag pratade med säger att ja, det var ju längesadan jag fick nån utbetalning och hon såg ju att det låg 2 ärenden och väntade, så hon skulle göra en anteckning på det. Sen i lördags ringde det faktiskt upp någon som undrade om jag vliie ändra skatten till % istället för att dra en fast summa som nu, vilket vi gjorde, och hon sa att hon höll på med min utbetalning då.
Bra, bra... men lär dröja ett tag till innan jag har pengarna på kontot. Skit också! För jag har räkningar som måste betalas, och i morgon ska bilen besiktas. Jag vill INTE behöva boka om den tiden bara för att jag inte fått mina pengar, eftersom jag har körförbud. Hade ju tid förra veckan med, som jag ändrade just för att jag inte hade några pengar.
Blir ju smått galen av att sitta här och inte kunna åka nånstans. Inte för att jag egentligen måste, men bara för att jag inte kan så känner jag behovet.
Får ta och länsa spargrisen tror jag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet hur de känns, ganska frustrerande!

2009-03-03 @ 11:39:51
URL: http://ejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0