Etern

Jag har lite mer foton jag tänkte lägga ut, men de ligger på min dator, och jag sitter hos mamma nu. Måste ta å fixa eget internet snart. Vore ju smidigt kunna surfa när det passar, för finns ju en hel del att göra på nätet, både viktiga saker och ren nöjessufning. Tv borde jag också fixa! Men har ju faktiskt kommit en bit på vägen vad gäller tvn, jag har dragit antennkabeln runt vardagsrummet, fäst den fint längs liten och dragit den ut på balkongen. Å fixat anslutningarna. Men mer har det inte blivit. Måste ta å jaga reda på en antenn snart så det blir nånting i rutan! Vore faktiskt skönt att ha några kanaler att glo på.. kunna ligga i soffan och mysa, slötitta, zappa å gnälla över tt det är bara skit på tv. För det är det, och det gnäller jag över, men det har sin tjusning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0