Nyfiken

Junior är en väldigt nyfiken liten kille, och nu när han börjar på att ta sig runt krävs det att man har koll på honom hela tiden.  Det räcker med en bråkdel av en sekund för att han ska hinna rycka blad från blommorna, köra över tv-dosan som han på nåt konstigt vis faktiskt lykats nå, med gåstolen, eller riva ut alla leksakerna jag precis plockat från golvet och lagt i lådor... Men söt är han när han gör det! Jag kan inte se mig mätt på min underbart fina lilla unge...

 På första bilden har han sin favoritleksak kökssleven. Den överlägset bästa av dem alla! Den har han när han åker runt.. viftar med den, använder den till att slå på saker, som förlängning när armarna inte räcker till... Han släpper den inte nå´ gärna







Kommentarer
Postat av: Svenne

Men tyyypiskt! :)

Vad ska man med snordyra vrålcoola leksaker till när man har en köksslev? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0