Bestämt!

Idag har jag bestämt mig för något! Känns spännande, läskigt, bra och naturligt. Men jag tänker inte berätta vad det är, för det är inte alldeles, alldeles klart än. Men jag lovar jag snart återkommer med information!

Var till Lena idag och friserade mig igen. Det var behövligt! Håret var alldeles för långt för att gå att göra något med nu, men förändringen idag blev inte alls lika stor som sist, då den var ganska radikal. Idag blev det bara lite kortare på luggen...

Nä, nu ska jag göra ett nytt försök på filmen jag somnade ifrån igårkväll.. Änglar & Demoner är det jag försöker se, så det är absolut inte för att filmen inte är bra jag somnar. Tvärtom är den väldig spännande! Såg dock bara 10 min innan jag däckade igår. Dåligt tom för att vara jag! En kvart brukar jag iaf hålla mig vaken! :P Men såg ju lite på den inatt med, när Ville bestämde sig för att han minsann inte skulle sova, utan vara vaken. Mellan 1 och halv 4 var han uppe... *suck*... blir lite tufft när man ska upp å jobba! Men han är ju åtminstone glad! Det gör ju det hela mindre påfrestande.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Var Änglar och Demoner bra? Tänkte hyra den idag men hade redan hyrt 2 andra då så det fick räcka =) Men kan ju vara roligt att få höra ett utlåtande först liksom ^^

2010-01-29 @ 17:16:43
URL: http://jennifherkronhoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0