Var tar tiden vägen??

Fy sjutton vad dagarna går fort! Fattar inte hur det är meningen man ska hinna med sig... fredag imorgon igen, och snart har det gått en vecka av mars med! 3 veckor kvar till flytt.. Känns lite vemodigt. Jag trivs ju så otroligt bra här i min lägenhet! Men ska bli skönt att slippa pendla, att få mer tid med Ville. En sak som känns lite sådär är dock att nya lägenheten ligger efter stora vägen, och med full insyn! Men lägenheten är fin... köket nästan nytt, trägolv i hela lägenheten, och öppenspis även där!

Jag har ju så mycket jag skulle ha hunnit med, både tråkiga måsten och nöjen, men jag hinner ingenting! Eller jo, det gör jag väl.. Jag jobbar heltid, ägnar många kvällar i veckan åt min underbara Ville, hinner med nån fika med kompisar emellanåt. Jag hinner städa och tvätta, blogga och spela farmville. Men jag skulle vilja hinna mera!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0