Barnledig

Idag är Junior med pappa igen.. känns jättekonstigt att lämna honom och veta jag inte kommer se honom förrän ikväll igen. Fast känns ändå inte lika otäckt idag som sist..

Om en liten stund ska jag åka och hämta "nya" sängen, mamma ringde igår och sa hon sett en lapp på ica om en säng till salu, och jag har ju madrasserna på golvet som det är nu, och skulle behöva en säng. Så jag ringde på den. var och kikade igår och ska alltså hämta den idag. Var dock meningen jag skulle köpa bara stommen, men blev madrasser å allt! Så nu har jag dubbel uppsättning. Fast det gör inget, ena madrassen får agera gästsäng här hos mamma, å den andra madrassen som blir över hamnar i mammas dubbelsäng, och en av hennes kasseras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0