Hunnit mycket idag..

Idag har jag och Junior gjort ett besök hos hans farmor och farfar. Var alldeles för länge sen de sågs! Trevligt komma dit en stund och få goda hembakta kakor och bullar och en pratstund. Var även till gamla grannen på ett kaffebesök. Trevligt även det! Junior gillar ju hudarna där.. de kommer bra överens, särskilt yrvädret och Junior.
På hemvägen var jag in till Elin, som det också var alldeles för länge sen jag träffade. Kul se henne igen! På väg därifrån fick jag ett samtal.. Jag anmälde mig till en förstahjälpen-kurs för barn för ett tag sen, och den var tydligen ikväll! Det hade jag helt glömt bort. Började klockan 6 och de ringde 5 över, då jag passerade Borgsjö, så det blev bråttom bråttom. Så kvällen har ägnats åt att livrädda dockor och prata om olyckor. Nyttiga kunskaper, hoppas bara jag slipper använda dem...

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är säkert samma tapet för det är lite gummiliknande i tapeten. Ja den är skitsnygg.

Ha en trevlig helg!

Kram

2009-04-23 @ 21:44:27
URL: http://preffen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0