Sveriges värsta bilförare

Igår såg jag på Sveriges värsta bilförare. Helt sjukt att de människorna har körkort! Nog för att jag villigt kan erkänna att jag inte alltid har full koncentration på bilkörningen, men herregud!!?? En tjej som knappt såg ut att vara 20, nåja, hon kanske var 25, max! hade redan hunnit med 7 krockar!  På de filmade turena de var ute på i programmet var det mer än en gångtrafikant som låg risigt till  å det gjordes vänstersväng (ja, vänster SVÄNG) i rondell, som han sen försökte skylla på hon i baksätet, en körde mot rött, en mot enkelriktat, och ja, jag vet inte allt de gjorde!
Helt sjukt!  Jag håller verkligen med i det en av jurymedlemmarna sa: Den som gett de här människorna körkort borde SKÄMMAS!

Om ni missat programmet kan ni se det här:   http://www.tv4.se/?videoId=1.829974    
scrolla ner en bit bara, så bör ni hitta Anita med sin rosa jacka!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var ju helsjukt, fy fan vad jag skratta flera gånger! Helt jävla otroligt... Åsså var man själv orolig att man inte skulle klara körkortet på uppkörningen O_o Hmm..

2009-01-30 @ 13:22:23
URL: http://nonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0