Varmare!

Äntligen är det varmare ute! Efter flera dagar med kyla som får tom isbjörnarna att fundera på om de ska gå i ide är det idag väder så man vågar stoppa snoken utanför dörren. Tänkte att jag och Junior skulle ta å åka på affären en sväng, inte handlat sen i lördags (eller var det fredags) så är tomt på det mesta. Skulle behöva bröd å annat smått å gott... Men efter ett misslyckat startförsök av vrålåket när det var kallt är det nu tomt på batteri. Batteriladdaren är dock påkopplad, så nu är det bara att  vänta och hoppas den vill starta nu när den får lite ström !
Det är dålig kontakti tändningslåset, så det kan vara lite krångligt även när den har stret. har inte lyckats bytt den där kontaktsatsen än. Ringde faktiskt på toyota igår, han jag skulle prata med var upptgen men skulle ringa mig, så jag väntade och väntade och väntade, men ingen ringde. Jag ringde då upp igen och får besked att han gått för dagen! Hon som svara sa att han hade kortdag eftersom idag är en helgdag, men att det inte är nån ursäkt för att inte ringa upp... Nåja, får väl försöka i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0