Bodelning

När jag flyttade tyckte jag att det gick rätt smidigt med hur vi delade sakerna. Det som var mitt sen tidigare tog jag med mig, det som var Peters sen tidigare är fortfarande hans. Det vi fått tillsammans har vi delat upp beroende på från vems släkt det kommer, och det vi köpt gemensamt har vi delat på. Jag tycker det känns helt ok. Peter har huset, men han har även lånet..
Huset kan jag sakna lite ibland faktiskt. Jag har ju valt tapeter och golv precis som JAG vill ha det, inte flyttat in och bott i det som egentligen är någon annans stil, utan det kändes verkligen som Mitt. Men den möjligheten kommer kanske nån mer gång i livet, och gör det inte det så är det ju trots allt ändå bara yta och inte det som skapar den riktiga trivseln i ett hem... Den riktiga trivseln har jag hittat nu känner jag, för ååh vad jag trivs i min lilla lägenhet!

Men nu hamnade vi på ett litet sidospår, det jag egentligen tänkte med det här blogginlägget var att dela med mig av den här länken:

http://www.blocket.se/vi/21351214.htm?ca=4&w=1

Man kan ju göra saker mer eller midre besvärligt...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nog har du skaffat dig en fin lägenhet alltid, som det ser ut på bilderna iaf... Och mycket golv yta för junior att fara omkring på! Snart lär det väl springas runt där i full kareta oxå skulle jag tro ;-)

2009-05-08 @ 16:16:36
URL: http://nonnas.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha ja du, snacka om o krångla till det.

Ha en trevlig o härlig helg!

kram

2009-05-08 @ 20:18:29
URL: http://preffen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0