Gnöl å gnäll

Vaknade i morse å kände mig ovanligt pigg. Solen sken och det kändes skönt... Var ner till Janicke och fick kaffe och trevligt sällskap en stund innan jag gick på promenad. Idag såg jag fram emot en lång och skön tur, men kom bara till bron innan jag insåg jag var tvungen att vända. Gick ju inte att andas! Förbannade gräs... brukar ju klara mig till midsommar, men i år verkar det som att jag får känningar långt tidigare. Så hem igen då...
Blev undanröjt det värsta hemma idag iaf, tog en snabbsväng med dammsugaren och plockade ihop lite småsaker, så nu ser det åtminstone anständigt ut där hemma...

Måste skaffa mig tv tror jag. En fredagkväll ensam hemma, utan varken tv eller dator känns ju faktiskt sådär... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0