Sista april

Var till kusin och grillade på sista april, sen var jag hem och mellanlandade och städade/diskade lite innan jag tog en sväng på forum medans junior sov under uppsikt av mamma. Var tokroligt att komma ut och träffa folk! Alla från förr.. Det behövdes verkligen! Lite tråkigt bara jag inte kunde vara med och åka bil å allt det där, men hinns nog med det också. Sommaren har ju itet börjat än!
Helgen fortsatte med tevligt sällskap, och jag hoppas den kommer fortsätta i samma anda. Imorgon ska Junior vara med pappa, så då kanske man skulle passa på att göra lite nytta... inte så kul iofs, men man får väl varva det roliga med skitgöra, det trevliga sällskapet med bilstädning, kaffet på Janickes balkong med att bära prylar till vinden....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var skoj att träffas! Hoppas att allt är bra med dig och lillkillen. Jag såg att du bodde i Ljunga nu, är det i hus eller lägenhet?

2009-05-07 @ 14:21:24
URL: http://anga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0