Godmorgon världen!

Inatt har jag sovit länge och hårt. Vakna sådär riktigt igensvullen i ögonen som man kan göra ibland... det gör visserligen att jag känner mig trött fortfarande, men i stort känner jag mig pigg. Mycket piggare än vad jag gjort på väldigt, väldigt länge!
Har ingen bil idag heller, det är ju först efter besiktningen kl 7 imorgon som jag kan ta mig någonsans igen. Hoppas på sällskap idag, annars kommer det att bli en låååång och tråkig dag. Har iofs en lägenhet som är i behov av en vända med skurmoppen. Dammsugit har jag gjort, men jag har fortfarande vällingstänk både här och där på golven runtom lägenheten. Vi får se hur det går... Dricka kaffe med trevligt sällskap låter ju bra mycket mer lockande än att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0