Karneval

Vaknade imorse, kollade på klockan som vidade strax före 7, så jag och Ville klev upp, gjorde frukost och kollade tv... Tittade på klockan igen, och då var den bar kvart över 5!! Måste alltså ha sett fel första gången jag kollade, så imorse blev det tidigt!

Var iväg till Ånge på karneval och fastlagsfest idag. Det var trevligt, och Ville hade superskoj! Han hittade en kompis som han busade med, och stojade i kyrkan. När dom större barnen stod där frmme i kyrkan och sjäng ville han också vara med, så han knatade helt enkelt fram, ställde sig framför kören och dansade. När jag skulle försöka få honom därifrån vägrade han komma, gick jättebra att ropa och vinka när han gick i sidogångarna, men när han stod dr i rampljuset var det inte alls lika lätt. När jag tog honom kastade han sig omkull, ormade och skrek. Pinsamt!! Har aldrig sett honom protestera på det viset förut...

Imorgonbitti bär det iväg till Östersund igen. Ska på utbildning måndag och tisdag, hoppas det är nåt vettigt!

Mmm.. allahjärtansdag idag... fick ett superfint sms imorse, som verkligen värmde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0