Tofflor och sandaler

Rev ut skorna ur garderoben förut, och stoppade nyss tillbaka dem... Hittade 2 par tofflor och ett par sandaler, vilket var bra. Har lagt tofflorna i hallen nu, så nu är det bara att hoppas jag lyckas få med mig dem till jobbet i morgon. Har ju sen i höstas gått omkring i mina vanliga skor på jobbet, och hela vintern har jag haft lurviga fodrade skor på mig. Kanske inte det ultimata för fötterna...
Har tänkt massor med gånger att jag måste fixa något bättre att ha, men sen har det blivit bortglömt. Men nu är jag ett steg på vägen! Fast det innebär inte att jag kommer få med mig dom imorgon... har ju en tendens att glömma saker jag ska ha med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0