Vanvård

Att vara krukväxt i det Lindmanska hemmet är inget liv på rosor.. Vatten kommer i stora doser när det väl kommer, men det kan dröja 3 veckor mellan gångerna. Men konstigt nog lever de, och som inte det vore nog, de växer!! De flesta är  riktigt fina tillochmed.
Idag ar en av de där sällsynta dagarna då jag faktiskt vattnade på dem, och detta var vad jag fick se!



Toppen på stängeln är... hmm... ja... död! Och den till vänster är en av de dystraste växter jag har... men ser ni?? 2 till är på väg upp!

Jag borde verkligen plocka ihop här hemma, men orkar inte! Feber och halsont gör att kroppen inte bär som den ska... Det här borde jag kanske egentligen inte visa, men tror det är samma hos alla småbarnsföäldrar periodvis.



Och såhär glad är killen som ligger bakom röran



Kommentarer
Postat av: Elin

Dom lila skorna tyckte jag var snygga :-)

Och gud va lika junior är dig nu, inte mycke peter kvar i han tycker jag!..

2010-01-05 @ 20:19:22
URL: http://ejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0