coffee overdoze

Som vanligt när Ville inte är hemma blir jag rastlös och undviker att åka hem.. Den öronbedövande tystnaden som är här hemma knäcker mig! Så istället slutar det oftast med att jag gör besök hos någon som kan tänkas bjuda mig på kaffe (och hålla mig sällskap förstås), och så även idag... Oftast sammanfaller de här dagarna med de dagar jag dricker som mest kaffe på jobbet med, och resultatet av det blir att jag smått speedad kommer hem på kvällskvisten, trött men oförmögen att komma i säng i tid och somna gott.
Istället hamnar jag i soffan med datorn, en påse chips och julmust. Fast det är inte så tokigt heller! och just den här veckan har vi "sovmorgon" på jobbet, öppnar inte förrän halv 10, så det gör inte så mycket om jag inte kommer isäng än på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0