Depp...

Fan va jag tycker det är jobbigt med jul. Ja, det tycker väl nästan alla, så det är inget som gör mig unik på något sätt, men "alla" ni andra klagar över att det är så många julklappar som ska köpas, så mycket mat som ska lagas, och ska inte hela släkten komma och invadera erat hem så ska ni åka runt på flera ställen innan ni slutligen hamnar där ni ska fira. Å all den där julmaten som ska ätas klagar ni ocskå över.  Men om ni bara anade hur jävla avundsjuk jag är på er!! Ni säger det vore så underbart att bara sitta hemma ensamma, och det kanske det är, om man själv får välja att ha det så.
Men har man ingen släkt, och inte har något annat att göra än att sitta hemma själv, då är det inte så jävla roligt kan jag tala om!!
Fast helt ensam är jag förstås inte. Jag har ju den underbaraste lilla killen i hela världen här! Men trots det så känner jag mig bara så otroligt ensam idag...

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag förstår dig precis. Det är inte alls roligt att sitta själv när man inte valt det själv eller inte har möjlighet att åka till familjen om det är där man vill vara.

Vi är ju två vuxna och en egen liten familj men visst är det tråkigt att ha långt till vänner och familj.

Hoppas att du fick en hyffsat trevlig dag i din ensamhet.

Julkramar från oss till dig!

2009-12-25 @ 18:45:42
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0