sleepytime

Ja, så nu sover goset igen då.. lite fämmande och en stund med vuxet sällskap vore inte tokigt. En kopp kaffe och lite socialt umgänge, nån att prata lite skit med och kanske klaga över att det som vanligt bara visas skit på tvn.

Idag har ju tillbringat hemma, en tur ute på gatan med pulkan bara.. Ville är lite hängig och jag tyckte inte det kändes som att han skulle orka med dagistempot idag, så vi har varit hemma från jobb / dagis, och det var nog tur, för han har lullat på här hemma, tagit det lugnt och lagt sig på golvet för att vila emellanåt. Imorgon ska han till Peter, som när jag pratade med honom idag lät väldigt förkyld, så jag anta det blir 2 lugna dagar till med softa dagar hemma för Villes del. Själv ska jag tillbaka till jobbet imorgon, vilket jag ser ram emot! Nästan en vecka sen sist nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0