Förkylning

Först 3-dagarsfeber å sen förkylning! Stackars min lilla vän... förkylningen drabbade även mig. Har mått rätt kasst ett tag, men nu har det vänt, även om jag fortfarande hostar och snorar...
Annars då? Näe, inte mycket.. Är mest hemma eller hos mamma, busar, leker och slappar. Har en del saker som jag går å grunnar på. Tror jag ska ta och skriva av mig allt nån dag. Lättare att sortera och tankarna då. Och kanske kan man se på saker på ett lite annorlunda sätt när man sen läser de igen. Förhoppningsvis känns det inte lika stort längre, utan att det bara är småsaker som blir stora när man funderar på dem, som försvinner av sig själv när man får dem på pränt.

En liten bild på goset från en av dem dagarna vi hade sol..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0