Junior börjar bli riktigt duktig på att gå nu, helst ska vi bara gå och gå och gå hela dagarna. Eftersom balansen inte kommit i samma takt som viljan får jag hålla honom i händerna medans han går. Och det är i princip det enda vi gör på dagarna. Han blir sur om man inte går med honom, runt, runt i lägenheten. Om jag tror att jag ska kunna sätta honom ner en stund och hinna med ett toalettbesök, eller kanske stoppa nåt i magen så protesterar han.
Men övning ger färdighet! Är full fart på de där små benen nu, och nästan så han springer mellan rummen. Han har satt dig upp på egen hand med, och rest sig upp mot tvbänken och en hylla jag har i köket. Roligt att han utvecklas, men lite skrämmande också. Min lilla plutt är snart stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0