Mycket

Det händer mycket i livet nu, saker som inte går att blogga om. Några är ni som vet vad som pågår och andra som antagligen anar..
Skönt att ni finns mina vänner! Jag är så otroligt glad att jag har er. Vet inte hur det här gått annars, men nu har det ju faktiskt gått långt över förväntan. Jag mår jättebra faktiskt. Känner mig stark och glad och har en trygghet i mig själv som jag saknat på sistone. Det här är rätt väg, det vet jag. Så otroligt skönt att steget är taget, så otroligt skönt att känna att det vänt nu, att livet har så mycket att erbjuda!
Fortfarande är det mycket att kämpa mot, och mer kommer det att komma, det är jag övertygad om, men det kan jag ta nu, för nu ser jag mitt verklighet mycket klarare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0