Godmorgon

Ännu en morgon när solen skiner in genom fönstret, Mycket trevligt! Det gör ju att det blir lite lättare att ta sig upp trots att kroppen skriker rätt ut, säger den vill ligga längre. Jag är så vansinnigt trött! Ömmar i hela kroppen och är nästan blind... Men det skiter ju Junior i, han vill upp och leka, så då är det väl bara att hasa sig upp då!

Idag är det tänkt vi ska träffa Linda med barn, kanske gå till lekparken en sväng. Inget för de små barnen, men Lindas stora lär nog vilja leka av sig lite energi där. Annars blir det nog en dags om alla andra... Lite stök hemma och en kopp kaffe nånstans.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe jo det känns att man har en rumpa i alla fall =) Jag ska nog vila den ett tag nu innan jag sätter mig på en sadel igen...Ska nog hålla mig till promenader ett tag ;). Hoppas ni hade mysigt i parken!

2009-05-13 @ 16:39:33
URL: http://anga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0