Besiktat och klart!

Jag fick trevligt kaffefrämmande igår!  :) Vällingstänken är kvar, disken likaså.. men vad gör väl det!? Inte lär det väl försvinna av sig själv iaf... Jag behöver vuxet umgänge. Jag förtjänar att prioritera nöje framför nytta!

Idag började inte helt bra.. klockan ställd på 5.50, en halvtimme tidigare en vanligt, för jag skulle ju på Bilprovningen kl 7. Men tror ni klockan ringde? Icke! Vaknade halv 7 när mamma klev in genom dörren, för tydligen hade jag slömt låsa med... Paniiiik! Å så vakna Ville... pussa, krama, fort i kläder, krama lite till, borsta tänderna, pussa, pussa och iväg! Skulle ju på jobbet med och byta till min bil, så tiden räckte inte riktigt till... 4 minuter över 7 var klockan när jag kom till bilprovningen.
2 poäng lyckades jag skrap ihop med! En blinkerslampa trasig, å så har ena fästet till bältet tydligen kommit i kläm, en liten plastbit som måste filas till så man inte behöver pilla för att få det att gå i lås. Så det blir ombesiktning då. Mycket retligt att behöva dit igen för dom små felen, men skönt ändå det inte var nåt dyrt som behövde fixas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0