Körförbud

Happ... körförbud på bilen.. Nu står den utanför jobbet å skäms å väntar på att det sk bli måndag morgon och besiktning.
Igår det afterwork, sen blev det några öl med trevligt sällskap. Först hos Lena och Anders, sen hos Magnus.. Hemma vid 2 tiden, vaknade 7, å det är bara så sjuuukt irriterande!! På veckorna håller jag på å dör när klockan ringer och jag måste upp. Samma när Ville väcker mig. Vill bara sova mera!! Men är jag ledig, då vaknar jag tidigt, trött, men pigg på samma gång, och kan bara inte sova.

Dagen idag då, hur ska ja fördriva den? Skulle vilja till Fränsta en vända.. får kanske bli långpromenad.. Vi får väl se vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Maria

Synd inte jag har körkort och bil.. då hade jag kunnat skjutsa dig till fränsta. :) Få se om änns Henrik tar sig upp från soffan något idag.. fast om han ska till fränsta kanske du inte vill åka med.. han är ju som sagt sjuk.. feber och hosta.. om inte annat så kan du ju höra av dig till honom om du vill åka med ändå. (om han nu ska åka..) :)

2010-02-06 @ 09:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0