monday

Var ju lite diffus för ett tag sen, när jag skrev om att det var något som var bestämt! Vill ni veta vad det är?


Jag och Ville ska flytta! Har hittat en lägenhet jag tror att vi kommer att trivas fint i.. Egen ingång och öppenspis passar oss perfekt!


Kan ni begripa var tiden tar vägen? Veckorna fullkomligen rusar förbi! Hinner inte alls med i svängarna.. men ska man se det hela positivt, så är det ju snart lön igen då! :P
Går ju undan att spendera dom, så är ju alltid trevligt när det trillar in nya på kontot, så man får känna sig rik åtminstone tills räkningarna är betalda.


Kommentarer
Postat av: Janne

Hej Lina, så du fick lägenheten som jag tipsade om???? Va roligt Grattis och välkommen tebax till Ånge city...

Är det Terese som flyttar??

2010-02-01 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0