Kallt!

Ja, jag vet, det är inte bara här hos mig det fortfarande är kallt, det är kallt hos de flesta, å jag borde väl inte gnälla. Tak över huvudet har jag också... Men sist jag kollade termometern var det 32 kalla, och det var en stund sen.. skulle inte bli brydd om det sjunkit ytterligare! 
Det som är trevligt med kylan är ju att det ofta är klart och soligt på dagarna. Igår var himlen otroligt vacker när solen var på väg ner. Dock var jag alltför frusen av mig för att våga mig ut, men öppnade balkongdörren på glänt, sträckte snabbt ut armen, och sen ännu snabbare in med den igen. Men ett foto i all hast blev det, tyvärr gör det inte alls den vackra himlen rättvisa. Inte i närheten ens...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0