skoter

På förmiddagen åkte jag och Ville ner till kusin med familj... Fast vi hann inte mycket mer än komma ut på vägen innan polisen stoppade oss. Men som tur är så har jag ju körkort och var nykter, så det gick finfint! Väl framme fick vi lunch, sen tog vi promenad med vagn och pulka. Smågrabbarna somnade rätt fort, så vi vände hemåt och tog en tur på lägden med skoter och snowracer. Var superskönt väder idag, bara några få minusgrader. Lite skillnad det mot den bitande kyla som varit ett tag!
För att verklligen ta vara på dagen fixade vi med varm choklad och grillkorv som vi efter en kort skotertur mumsade i oss framför brasan. En toppendag med andra ord! :)

Nu sover goset och jag ska bädda ner mig med godispåsen och se film. Eller, det är väl tanken iaf... tyvärr så brukar jag ju ha en förmåga att somna, även fast jag tycker filmen är bra! Å efter en heldag ute brukar man ju bli trött som bara den... Nåja, vi får se hur det går!
Änglar och Demoner och Natt på museet 2 har jag iaf laddat upp med, å Gott & Blandat... fast egentligen skulle jag vekat haft en påse lövtunna lättsaltade och oniondip känner jag... MUMS! Det är nog ganska på pricken vad jag är sugen på! Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0