Prylar, prylar, prylar...

Igår var jag till Ringdalen och hämtade sista grejjerna... SKÖNT ha det gjort. Nu skulle bara bubblan ha blivit såld också!
Har ju gjort en rensning i mammas garage idag, så hör och häpna, nu kan man gå in där! Det kunde man faktiskt inte förut, det var som en vägg av prylar när man öppnade portarna. Har även plockat ihop lite i lekstugan, så även där är lite mer plats nu.
Men eftersom jag är en samlare av stora mått är det fullt av saker även i mammas källare som jag skulle ha gått igenom... och i sommarstugan. Där står bla. en soffa som säkert inte kommer användas mer, som borde slängas
Fan också!! Nu när jag tänkte på den kom jag även tänka på att det står en soffa på Turingen som är min, även den borde nog slängas...
Usch vad mycket saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0