Tiden går för fort!

Lämnat Junior på Stor & Liten vid 11 tiden, å sen var jag till Elin.  Oliver växer och blir stor, men ååh så pluttig han blir i jämförelse med Junior! Tyckte inte jag var där så länge, men såg på klockan när jag kom ut att det faktiskt gått 2 timmar. Det går fort när man har trevligt!
Ska snart ta itu med tvätt av bilen, (till Krille: chockerande va!!?? :P ) det är verkligen på tiden, för om vi säger såhär, det var inte igår precis den blev tvätad sist. Sen om jag hinner tänkte jag ta å lyxa till det med sommardäck också.
Junior skulle komma hem igen vid 5, så frågan är  vad som hinns med... å sen ikväll är det fortsättning på förstahjälpen-utbildningen med röda korset. Jag som hade hoppats hinna plocka upp lådorna jag bar hem härifrån mamma igår, och städa lite där hemma, men finns ju inte en chans i världen att jag ska hinna det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0