Underbart

Trots att det är jobbigt vara ifrån Ville så mycket tycker jag att det är jätteskoj att jobba igen, träffa folk och få använda hjärnan lite på dagarna. Ville har det ju bra med pappa och mormor också!
I största allmänhet så mår jag toppen nu! Uppskattar de små sakerna i vardagen så otroligt mycket, vaknar varje dag med en grundkänsla i kroppen som är toppen. Sen kan ju såklart dagarna utvecklas lite olika... vissa dagar bättre och andra dagar sämre, men tryggheten och livslusten finns där!

Fick ju besök i fredags också! Både jag och Ville hade övernattning... skönt att leka, prata och umgås. Men nästa gång hoppas vi på längre besök. Den här gången blev det ju bara från fredagkväll till mitt på dan på lördagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0