Julafton mm..

Blev en ok julafton ändå.. mamma kom på eftermiddagen, och vi åt potatisgratäng och fläskfile, sen öppnade vi julklapparna och mumsade blåbärspaj..
Ville, min underbara, underbara unge var på sitt allra goaste å gladaste humör. busade och kramades, lekte med sitt nya garge han fått av sin mormor och kramades lite mera..
Jag kände mig hängig hela dan, otroligt tung i kroppen och fick nån febertopp med. Förmodligen var det därför det kändes så otroligt eländigt på förmiddagen, för att det låg och lurade nåt i kroppen. Juldagen blev en riktig mysdag, både jag och Ville var sega, så vi lullade på här hemma hela dan och njöt av att ha tid bara för varandra.
Sen igår, annandagen, skjutsade jag upp Ville till Peter och Jennifer där ännu en "julafton" väntade för honom.. men nu är han nog snart i antågande hem igen.  :)

Hade tänkt jag skulle lägga ut några foton på våra superfina julklappar, men sldden till kameran har rymt, så för tillfället går det inte, men det kommer nog!


Igår blev det som traditionen kräver ett besök på mittis. Mycket trevligt! Men ett fasligt snöande var det! Kom nog närmare 2 decimeter snö under kvällen och natten.. Å inte orkade jag hasa mig ut i morse när plogbilen var här för att flytta på bilen heller.. Fast förmofligtn hade det varit värt besäret! För helt otroligt så mycket snö det var på och runt min bil!! Blev en massa skottade innan den var framme och min parkering var framskyfflad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0