Helgen

Ett litet sammandrag av helgen...
Fredag: Elin och Bea kom som vanligt hit för att se Let' s Dance. Har ju blivit lite smått tradition nu.. Trevligt är det iaf! Vi började kvällen vid 7 med lite tacos, vilket var gott, sen bänkade vi oss i soffan, och för första gången såg vi hela programmet, ända till slutet när man får se vem som åker ut, det har vi inte lyckats med nån gång förut. Typiskt nog var det ingen som åkte ut i detta program eftersom det saknas en deltagare (M. Graaf, som fått hjärnblödning).
Trots att detta är ett jättetrevligt sätt att tillbringa fredagskvällarna hoppas jag det inte blir nåt nästa fredag.... Elin, då får du banne mig se till att vara på bb!!!

Igår, lördag , Var det den stora flyttdagen för Elin och Krille. Vi var en massa folk där och bra grejjer, så det dick undan som bara den!  Betydligt roligare blir det när man är många också! Lite lekstuga hanns med också... det var ett väldigt springande runt, runt där i lägenheten ett tag! Jagis med spritpenna och brottning  på vardagsrumsgolvet bla...

Idag vaknade vi upp och frös!! -22 ute å bara 16,5 inne, så jag skyndade mig ut till pannrummet å shuntade upp värmen, å sen tillbaka under täcket! När jag vågade mig upp nästa gång var det iaf 18 grader här inne, och det har fortsatt bli bättre å bättre. Sen har dagen mest ägnats åt att elda, tvätta , dammsuga å plocka... uuuurtråkigt med andra ord! Hoppas vi får kaffefrämmande av farbror Mikael sen ikväll, för Peter skulle till garaget å försöka få nån ordning på förgasaren efter jobbet, så antagligen blir han ganska sen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0