Kallt!

I morse var det inbokat ett läkarbesök, och sedan träff på bvc för babymassage. När vi hasat oss upp ur sängen och tagit oss en titt på termometern kändes det som en väldigt dålig idé att ge sig ut. 29 bistra minusgrader!! Men kändes försent att avboka läkarbesöket knappt en timme innan det var dags, så vi tog mod till oss och åkte in på byn iaf.
Läkarbesöket var snabbt avklarat. Lite frågor om hur jag mår, men eftersom jag mår bra fanns det inte så mycket att prata om, koll av blodtryck och lite blodprover bara. Sen passade vi på att gå på bvc för vägning. Junior vägen 8800g nu, så han börjar bli tung att bära på!
Sen var det dags för föräldraträffen, men det var bara vi som var där. De andra hade avbokat för att det var för kallt, och det skulle nog vi med gjort om det inte varit så att vi hade ärenden på vårdcentralen ändå. Blev lite specialträff med bara mig, Junior och Maggan (vår barnmorska). Vi gick igenom det sista på babymassagen, sen satt vi och småpratade en stund bara...


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! SJÄLVKLART kan du länka till min blogg!! Tack så jättemycket för din kommentar,det värmer i den här hopplösa kylan:) Är lite nyfiken på hur du hittade min sida, är det genom någon vi båda känner tro? Nu ska jag glutta lite i din blogg. Tjo!

2009-02-12 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0