Roadtrip

Idag har jag och Junior varit ute å åkt bil mest hela dan. Vi gav oss iväg söderut vir 11 tiden, skulle hämta toppen till Celican.
Gär kommer lite bilder från dagen:

Off we go!


Bergådalbane-backarna. Är lååångt å rakt å backigt. Tur vi åkte bil å inte cykel!


Här är min lilla co-driver. Han ser mycket bister ut, nog för att det passerat matdags för länge sen!


Vi var in på Dollarstore, där vi köpte bla den här söta dörrmattan för 50kr. Det är lagom pris!


Toppen som vi var ner å hämtade. Nyjusterade ventiler, så nu ska det snart bli fart på bilen!


Hästar såg vi också, på flera ställen. De jag väl kom mig för att fota var lömska... Ville inte va med på bild, utan gömde sig bakom träden!


Att läsa karta en hel dag kan trötta ut även den bäste.


Vinterlandskap är vackert! Här är vi i Hennan


Gjorde även ett stopp vid kyrkan i Ramsjö. En vacker träkyrka!


Så här ser den ut på sidan


Har varit en bra dag. Kul att komma ut och se nåt annat än bara Ånge för en gångs skull! Dock var det kallt här hemma eftersom Peter jobbat och även jag varit borta, så nu eldas det för fullt, både i pannrummet och i braskaminen. Ska nog gör mig lite fika och mysa ner mig i fotöljen framför brasan. Hoppas det är nåt bra på tv också, så blir det fulländat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0