Utmanad

Har blivit utmanad av Jessie...

- Gå in där du har dina bilder
- Gå till sjätte mappen
- Välj den sjätte bilden
- Visa bilden på bloggen och skriv någonting om den
- Invitera sex nya att vara med på utmaningen
- Länka till dem och låt dom veta att dom är utmanade

Den sjätte mappen på min dator innehåller bilder på mercuryn...
Känns som att sommaren är alldeles för långt borta när man ser bilder på den. Blir sugen som bara den att åka!



De jag utmanar är: Bea,   Elin,   Rickard,   JenniferSimon å alla andra som känner sig utmanade. Just let me know!

Kommentarer
Postat av: Bea

sorry, just nu har jag ingen dator med bilder i..men jag ska jobba på det :)

2009-02-23 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0