Svårstartad

Nu är jag äntligen frisk! Eller... frisk var jag väl redan igår, men känner mig ännu piggare idag. Så otroligt skönt!
Peter är också pigg nu. Han har åkt till Sundsvall idag, Skulle lämna in topplocket till den där sportbilen, ni vet, på planing och köpa sig ett par jeans, vilket verkligen är på tiden. Han har 2 par, varav ett håller på att ramla i molekyler. Det är hål snart precis överallt på dem! Ska bli spännande att se om han lyckas hitta sig ett par. Känner jag honom rätt kommer tålamodet att tryta per omgående och han tycker att han gått i affärer i evigheter när han knappt hunnit kliva ur bilen. Det där med att vara i stan är definitivt inte hans grej...  Hoppas det går bra och att han hittar några han blir nöjd med!
Själv ska jag städa och baka tårta idag är det tänkt, fast ännu har jag inte kommit igång. Varit fullt upptagen med att göra en massa onödiga saker, som se på tv och titta på datorn. Varför gör man så? Så fort det är nåt som borde göras blir de där programmen som man annars tycker är skit å "vad fan betalar vi för det här för??" väldigt intressanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0