Klockan 2

Nu är klockan 2, och Junior har precis alldeles nyss somnat. Han somnade vid 22 tiden efter att ha varit vaken sen 16,30 ungefär, så jag hade förhoppningen om att han skulle sova hela natten trots att han somnade tidigare än vanligt, men icke! Han laddade med ungefär en å en halv timmes sömn, sen vardet full fart! Han ville prata å stoja, hoppa å skrika, så då är det väl bara att låta honom göra det. Tänk att den lilla filuren har sån makt över mamma! Håller mig vaken halva nätterna.. fast han är ju go´å glad iaf, å så sover vi ju rätt länge på mornarna, så jag ska inte klaga. Är ju många bäbisar som håller sina föräldrar uppe med grin och skrik, som vaknar var å varannan timme. Junior sover iaf 8-10 timmar i sträck mest varje natt, och grinig är han i princip aldrig, så jag har det bra! Men ååh så skönt det skulle vara att få lägga sig lite tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0