Nu känns det bättre

Idag är febern borta och jag känner mig som människa igen. Under gårdagen blev det värre å värre eftersom dagen gick, och igår kväll var jag nästan lika sjuk som karlarna blir när de är förkylda, dvs nästan döende!
Hmm... näe, riktigt så illa var det väl inte, men fan så klen jag kände mig. Men nu är det som sagt bättre. Fortfarande svårt att svälja och ont i kroppen, men nu funkar jag igen!

Junior ligger här bredvid mig och sover så sött.. Hoppas han klarar sig från förkylning! Vill inte han ska behöva ha ont i halsen å feber å skit... min lilla älskling!!
Fortdätter jsg bli piggare i den här farten åker vi nog och hälsar på Juniors farmor ikväll. De träffas ju inte så ofta, så det är nog roligt för dem båda att ses!Antar Junior trivs som bara den när han är med farmor, för han blir alldeles väldigt ompysslad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0