Senaste

Ja, denna lista är knyckt!  Nån som har nåt emot det, säg till!

Senaste
1. Mening du sa i sms:
puss och kram (till min älskade Peter)
2. Personen du pratade med: Peter
3. Du fick sms av: Bea
4. Du kramade: Peter

Idag
5. Kläder:
Jeans och randig tröja
6. Bättre än igår?Abolut! Har ju pratat ut om en del jobbiga saker

Imorgon
7. Är det:
Promenad med vagnen om det är ok väder
8. Planer: Inga! Vi tar dagen som den kommer

Favorit
9. Plats:
Hemmet
10. Nummer: har nog inget... men får kanske bli 24 eftersom Junior är född då!
11. Färg: Röd
12. Årstid: Höst

Frågor & svar
13. Saknar du någon?
Ja
14. Humör för tillfället: Neutralt
15. Det första du gjorde i morse: Jag och Junior hade vårt obligatoriska morgonsnack. Han är pratglad den lilla killen. Sen fick han frukost
16. Vad åt du sist?:  En banan... väntar på att middagen ska bli klar nu
17. Vad irriterar du dig på? Sölkorvar mitt i vägen, lögner, försäkringskassan, dåligt väder, ja, det finns massor att reta sig på!
19. Vem tänker du på just nu? Mina älsklingar! De finns alltid i mitt huvud....
20. Tror du att personen tänker på dig med? Mjaa... hoppas kan man ju iaf!
21. Vart reste du sist? Räknas Sundsvall?? Annars kommer jag nog inte ens ihåg...
22. Vad gjorde du igår kväll? Hälsade på Juniors farbror å kollade in nya lägenheten
23. Liknar du din mamma eller pappa? Tror jag fått mycket från dem båda
24. Ler du ofta? För sällan är jag rädd....
25.Välj en ( kärlek,skönhet,kreativitet) Men åh vad svårt! Kan ju inte tänka mig leva utan min kärlek, men gud så trist att inte ha nån kreativitet
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Önskade mig senast, men har inte slagit in än....
27. I vems säng sov du inatt?
Vår egen
28. Vilken färg har din tröja? Svart/vit/grå randig

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?
Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Hm ja
31. Gråter du när du skadar dig? Näe, men svär desto mer

Lycka
32. Är du en glad person?
Ja, ibland
33. Vad gör dig glad? Min lilla underbara familj
34. Önskar du att du var lyckligare? Näe, behövs ju dalar för att man ska kunna njuta av topparna!
36. Kan musik göra dig glad? Absolut! Jag säger bara Larz-Kristerz   .-)

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ?
Japp
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de? Ja, jag menar det varje gång!
39. Har du en flick/pojkvän? Mm... sambo
40. Är du nöjd med det? Absolut! :D
41. Är du kär? Mycket

Hat
42. Vem hatar du verkligen?
Hmm.. kommer inte på nån som jag hatar...
43. Gjort en hatlista?
44. Är du en mobbare? Nope
45. Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja, rätt nyligen
46. Har du blivit sviken någon gång?  Vem har inte det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0